Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita ja palveluita myy Veho Oy Ab (y-tunnus 0115761-6). Myymme tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa.
Tilaaminen ja tilausvahvistus
Tuotteet ja palvelut tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://kauppa.veho.fi ostoskorin kautta.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Lähetämme sähköpostitse kaikista tilauksista tilausvahvistuksen, josta näet tilaustasi koskevat olennaiset tiedot, kuten:
- tilaustunnuksen
- tilauksen sisällön
- toimitusosoitteen
- laskun loppusumman (tilauksen hinta ja toimituskulut)
Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää, että asiakas on antanut oikean ja toimivan sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä. Asiakas on vastuussa oikean sähköpostiosoitteen antamisesta.
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
Hinnat ja arvonlisävero
Verkkokaupasta tehdyissä tilauksissa voimassa oleva hinta on se, joka on esillä verkkokaupan hinnastossa tilaushetkellä. Verkkokaupan hinnat voivat poiketa muiden myyntipisteiden hinnoista. Pidätämme oikeuden hintojen ja kulujen muutoksiin. Kaikki hinnat on merkitty euroina (EUR). Tuotteiden hintaan lisätään mahdolliset toimituskulut.
Verkkokaupassa näkyvät hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
Toimitus
Ostettu palvelu suoritetaan asiakkaalle lähetetyn tilausvahvistuksen mukaisesti. Tilausvahvistuksessa on lisätietoa palvelun lunastamisesta.
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on noin 5 arkipäivää tilauksesta. Erikseen tilattavien tuotteiden toimitusaika on 7-10 päivää. Tuotteet tulee noutaa tilauksen yhteydessä valitulta jälleenmyyjältä tai muusta tilauksen yhteydessä määritellystä noutopisteestä saapumisvahvistuksen ohjeiden mukaisesti. Asiakas on vastuussa siitä, että hän noutaa tuotteet annettujen ohjeiden mukaisesti.
Meillä on oikeus perua kauppa, mikäli asiakkaan tilaama tuote tai palvelu ei ole saatavilla toimitushetkellä tai mikäli verkkokaupassa on selkeä ja merkittävä hinnoitteluvirhe.
Peruuttamisoikeus
Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus erityistä syytä ilmoittamatta. Tuotteiden peruuttamisaika lasketaan tilatun tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Palveluiden peruuttamisaika lasketaan palvelusopimuksen tekemisestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava sopimuksen peruuttamisesta yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi postitse tai sähköpostilla). Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen 14 vrk:n määräajan päättymistä. Voitte tehdä peruuttamisilmoituksen allaolevalla peruuttamislomakkeella tai vapaamuotoisesti esimerkiksi sähköpostilla tai palautettavan tuotteen mukana toimitettavalla ilmoituksella. Liitä tällöin palautuksen mukaan seuraavat tiedot: tilaustunnus, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, pankkitilinumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta.
Asiakas voi täyttää peruuttamislomakkeen ja toimittaa sen tai muun yksiselitteisen ilmoituksen myös sähköisesti verkkosivustollamme. Jos käytätte tätä vaihtoehtoa, ilmoitamme teille viipymättä sähköpostitse peruuttamisilmoituksen saapumisesta. Avaa peruuttamislomake>>
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja tuotepakkauksen samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Asiakkaan on lähetettävä tuote takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Huomaattehan, että pelkkä tuotteen palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä peruuttamisilmoitusta ei riitä. Asiakas vastaa tuotteiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista.
Peruuttaessanne tämän sopimuksen palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannukset siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäistä tilausta tehdessänne, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun. Teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Palvelutuotteilla ei ole kuluttajansuojalain mukaisesti peruutusoikeutta, jos palvelu on kokonaan suoritettu. Osittain käytetystä palvelusta toimittajalla on oikeus jättää hyvittämättä käytetyn palvelun osuus kokonaishankintasummasta.
Veho verkkokaupan tuotteiden ja palveluiden toimittamisesta vastaa Veho Mercedes-Benz Airport.
Reklamaatiot ja takuu
Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja -ajankohdasta reklamoidessaan tuotteen tai palvelun virheestä.
Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa sähköpostilla alla Asiakaspalvelu -kohdassa annettuun asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen otsikolla ”Reklamaatio”.
Tuotteille mahdollisesti myönnettävän takuun kesto voi vaihdella tuotteittain. Toimittajalla on kuitenkin aina tuotteita koskeva lakisääteinen virhevastuu.
Maksutavat
Tuotteet, palvelut ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankin, S-Pankin, Ålandsbankenin, Aktian, Handelsbankenin, Danske Bankin, POP Pankin, Säästöpankin ja Nordean verkkopankkimaksut sekä Visa ja Mastercard -maksukortit. Maksaminen tapahtuu suojatulla yhteydellä Verifonen sivuston kautta. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Verifone Finland Oy (0943819-9) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Verifone näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Verifonella on maksulaitoksen toimilupa. Tilaustiedot lähetetään maksuvälittäjälle aina suojattua internetyhteyttä käyttäen.
Reklamaatiotapauksissa yhteydenotot tulee tehdä ensisijaisesti kauppiaaseen.
Verifone Finland Oy,
y-tunnus: 0943819-9
Vantaankoskentie 14 C
01670 Vantaa
Puhelin: +358 9 477 4330
www.verifone.fi
Ylivoimainen este
Verkkokauppa ei vastaa tilauksen toimituksen estymisestä, vaikeutumisesta tai myöhästymisestä verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisesta seikasta, kuten lakosta, sodasta, luonnonmullistuksesta tai vienti- ja tuontikiellosta.
Riitojen ratkaisu
Veho pyrkii aina ratkaisemaan tuotteita tai palveluita koskevat erimielisyydet neuvottelemalla. Jos erimielisyyttä ei kuitenkaan saada ratkaistuksi neuvotteluilla, kuluttaja-asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Tätä sopimusta koskevat riitaisuudet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomen lain mukaan.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme auttaa teitä palveluihin, tuotteisiin ja tilauksiin liittyvissä kysymyksissä. Meidät tavoittaa sähköpostilla osoitteesta ”info.airport@veho.fi”. Liitä sähköpostin otsikkoon tilaustunnuksesi mikäli asia koskee tekemääsi tilausta.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Yhteystiedot
Yritys: Veho Oy Ab
Y-tunnus: 0115761-6
Osoite: PL 1006, 01511 Vantaa
Sähköposti: info.airport@veho.fi
Puhelin: 010 569 7323
Kaupan sijainti
Veho Mercedes-Benz Airport
Katuosoite: Ohtolankatu 10, 01510 Vantaa